Ett roligare Facility Management
Fokusera på er kärnverksamhet och låt Metropole ta hand om resten. Vi levererar alla nödvändiga funktioner på en faktura och frigör tid från ledande befattningar i företaget. En komplett kontorslösning helt enkelt. Metropole är en total service för företag som ser värdet i dom små detaljerna vilket gör att ni får ett stort värde tillbaka. Så varför inte göra det ni ska och vill på jobbet och låta oss ta hand om resten?
Varför Metropole?
Vi hostar idag 300+ företag inom tech, media och spelindustrin och är verksamma i två länder där vi förvaltar omkring 6450 m2. Föreställ dig en resurs för dom bästa kreatörerna i världen som levererar på den absolut högsta nivån till den moderniserade media, tech samt gamingindustrin. Metropole främjar drivande entreprenörer och tillhandahåller en helhetslösning för kontoret. Därtill ett nätverk av likasinnade och anpassade lokaler att verka och växa i.
Nyckelfärdigt kontor
Lägger ni dyrbar tid på att ta hand om den dagliga driften, leverantörer och löpande förvaltning? Går ni i tankar på att anställa personal för att ta hand om kontoret & aktiviteter? Skulle ni önska att allt som rör kontoret oavsett vad det gäller sköts via en och samma kontaktperson? Låt oss ta en kaffe! Vi älskar att bita tag i det som idag ger er huvudvärk och dom processer som stjäl tid från er kärnverksamhet. Metropole finns här för att ni ska kunna fokusera på att göra ert bästa jobb, vi tar hand om resten. Vi ser fram emot att höra mer om er verksamhet, era nuvarande behov, utmaningar och visoner.
Vi är din Key Account
Låt oss ta hand om driften, löpande förvaltning och alla dom där små eller stora ärenden som alltid kommer så olägligt. Vi går igenom era behov och kopplar sedan steg för steg på vår heltäckande service och avlastar samtliga områden så att ni skapa ett sömlöst arbetsflöde för ert team.
-
Vi börjar med en behovsanalys och medarbetarundersökning
-
Vi presenterar olika alternativ på lokaler (alternativt går igenom behov och utmaningar på er nuvarande)
-
Vi går på visning tillsammans
-
Vi säkerhetställer att detta är rätt lokal för er
-
Vi är med genom hela avtalskrivningen och förhandlar villkoren
-
Vi hjälper er att utforma kontoret efter eget tycke & smak
En komplett kontorslösning
-
IT & nätverkstruktur
-
Städning
-
Storstädning & fönsterputs
-
Avfallshantering
-
Kökstillbehör & vitvaror
-
Hygienartiklar & förbruktningsmaterial
-
Flytt
-
Posthantering
-
Stockholms bästa kaffe
-
Säkerhet & larm
-
SBA kontroller enligt myndighets standard
-
Skrivare & kontorsmaterial
-
Vaktmästeritjänster
-
Jour 24/7 via din Metropole Key Account-manager
-
Afterwork
-
Community aktiviteter
-
Frukt på jobbet
-
Barkyl med valfri dricka
-
Snacks och catering
-
Skylt & branding
-
Kontorsindredning
-
Loungemöbler
-
AV-teknik
-
Partnerprogram
-
Hotellrabatter
-
Externa konferensrum
-
Tillgång till Metropole’s co-working kontor
-
Nätverksträffar
Prismodeller
METROPOLE EXCLUSIVE
Metropole står som hyresvärd och tar hand om samtliga kostnader. Alla kontorskostnader på en faktura.
Metropole hjälper er att hitta den bästa lokalen. Baserat på storlek, kostnad och förutsättningar per lokal presenterar vi den totala kostnaden per månad inkl avtalslängd case till case med total transparans och utförlig offert.
METROPOLE SERVICE
Metropole driftar er nuvarande eller nya lokal. Alla kostnader exklusive hyran på en faktura. Vi tar hand om driften på er befintliga lokal. Månadsavgiften baseras på lokalens storlek, antal medarbetare samt tillvalda tjänster. Vi är proffs inom Facility Management med ett komplett team av betrodda leverantörer bakom oss.